Alweer thuis
3 juni 2024 - Holtingerveld, Nederland
De reisdag bestond eigenlijk vooral uit een reisnacht. We gingen de boot weer op om langzaam richting huis te gaan.
Eerst natuurlijk weer het nodige wachten. Konden we mooi even een plaatje van de boot maken.

Zo zag de plek waar ik de vorige foto maakte er vanaf de boot uit. Inmiddels alle voertuigen natuurlijk ingeladen. Ik maakte de foto ongeveer naast de reddingssloep.
En toen ook de loods van boord was kon de reis echt beginnen.
Na een voorspoedige reis en een goede nachtrust de volgende ochtend vroeg weer op. We zouden om 7 uur aankomen in Toulon.
Dan kan je de zon zien opkomen bij het ontbijt.
Vanuit Toulon zijn we naar Collias gereden. Camping Le Barralet. Vlak bij de Pont du Gard en het mooie plaatsje Uzès. Bekend van de vorige meireis. Toch nog een paar foto’s kunnen maken:
De verdere terugreis verliep redelijk voorspoedig. Behalve dat de eerste tussenstop niet vanzelf ging. De stadscamping in Dijon was wegens overstroming begin april gesloten. Dat zagen we gelukkig op Campercontact al. De stadscamping in Beaune was vol. De volgende camping daar vlakbij was complet. Dus uiteindelijk kwamen we terecht in Prissey op camping du Moulin.
Met behulp van wat planken werden we op onze plek gezet. Het was nat en zonder planken zou vertrek de volgende ochtend een dingetje geworden zijn.
De volgende en laatste stop was weer bijzonder. Een vriendin van onze dochter is net gestart met het beheer van B&B L’Etape Fagnarde in Spa. Dus daar zijn we naartoe gereden. Een prachtige plek.

Van buiten en van binnen (foto’s van de website). Een plek om nog eens terug te komen.
Gisteravond met de dames een pizza gegeten in Spa en vanochtend kregen we een heerlijk ontbijt.
Een mooie afsluiting van alweer de 4e NTT.







