Voornemens afgevinkt

15 mei 2023 - Saint-Quentin-la-Poterie, Frankrijk

Het plan om naar Montclus te fietsen ✅. Barjac niet gehaald. Werd een beetje laat.
Let ook even op de brug. Met de fiets prima te doen, beetje in het midden blijven rijden. Gelukkig niet met de camper overheen gemoeten. Zonder randjes of reling geen aangenaam idee. De fietstocht naar Montclus was weer zeer mooi. Leuke, rustige weggetjes en mooie uitzichten.

Vrijdag naar de volgende camping gereden. Het is Moulin Neuf in Saint Quentin de la Poterie geworden. Nog geen molen gezien, laat staan dat ik begrijp waar ze die negende vandaan halen.
Deze vrolijke noot snapt het ook niet, denk ik.

IMG_1458We kwamen ‘m tegen in SQdlP.IMG_1463En zij zat daar ook. Tegenover nr. 15 nog wel.

Markt in Uzés ✅. Met, doe is gek, opnieuw een Frans ontbijtje in de stad.

Zondagavond eten in Uzés ✅. Niet spectaculair, we gezellig en lekker.

Vandaag, maandag, opnieuw gefietst. Geen bestemming deze keer. Gewoon leuk weggetje links, leuk weggetje rechts. En op de helft (van de tijd) telefoon erbij en de route terug naar de camping uitstippelen.